Vintermys

I vinter tänkte jag bli lite bättre på att använda klänning. Jag är en typisk jeanstjej som i princip bor i mina jeans och gärna så i mina supersköna Paige-jeans. Men nu tänkte jag alltså att det var dags att uppdatera min garderob med något annat en dessa älskade jeansplagg. Så då tänkte jag en mysig stickad klänning kanske vore något. Vad sägs om denna syrran;-)?
Trillade över nåt märke på nätet som hette Bonprix, aldrig hört talas om detta innan..de hade iallfall superbilliga och fina klänningar så jag klickade hem 2st, den ena ser ni på bilden.

20131204-094303.jpg

20131204-094315.jpg

One thought on “Vintermys

  1. Snyggt, kära dotter. Jag har gjort många beställningar från Bonpix. Jag är ledsen, men jag tycker dom har mest kläder till min ålder.

Kommentera

