Härligt med lite ansiktsbehandling

Okej den här bjuder jag på. Man kan faktiskt se ut såhär då man just gjort en ansiktsbehandling:-). Såklart på Göteborgs bästa hudvårdssalong Bellitudo, dock är jag partisk hehe.

Har på mig mitt nya mineralmärke Lily Lolo, är helt kär i produkterna! Så rena, härliga konsistenser och fantastiska färger. Jag har på mig foundation Blondie, concealer Nude, rouge Goddess, deras svarta mascara och Scandalips.

20130424-160545.jpg

One thought on “Härligt med lite ansiktsbehandling

Kommentera

