Nu finns den härliga Absolute Pearl serien inne i butiken!

Nu har jag äntligen tagit in mina favorit produkter i vår butik, fattar faktiskt inte varför jag tagit så lång tid på mig att ta in dessa…? De här produkterna är så härliga, de ger lyster, spänst, fukt…ja allt man kan tänkas vilja ha:-) Dofterna är så underbart ljuvliga, milda och alldeles lagom. Den mjuka rengöringen torkar inte ut huden och rengör på ett skonsamt och milt sätt. Ansiktsvattnet som har en lite annan formula än vad man oftast är van vid, känns nästan som ett serum på huden och är oerhört fräscht. Krämen kan användas både på dagen och natten och gör att den mest tråkiga och gråa huden strålar av ny lyster. Ja ni hör ju, jag bara öser lovord om dessa härliga produkter. Att poängtera är att dessa passar alltså inte bara för de som vill jobba med pigment utan även till de som vill ha fukt och en avancerad anti-age effekt! Du hittar dessa lystergivande produkter i vår shop www.tlmshop.se

absolute_pearl_image

Kommentera

