Nyheter från Exuviance!

Underbart nu kommer två stycken fantastiska produkter som utökar serien OptiLight, en rengöring och en 24h-kräm.

Jag tycker att rengöringen känns otroligt dryg och huden känns otroligt ren och fräsch efter man använt den.

Dagkrämen fungerade alldeles utmärkt till mig utan någon ytterligare kräm över. Den går in bra i huden och går alldeles utmärkt att lägga makeup ovanpå. Men skulle du känna dig torr går det alldeles utmärkt att kombinera med din favoritkräm. Är det sommartid eller att man besöka soliga platser rekomenderar jag absolut solskydd över, då denna produkt inte innehåller detta. Jag tycker redan att min hud känns lite lenare och med en fin lyster, inte fel att jämna till en grå och tråkig hy nu på vintern när huden inte känns så himla strålande efter sommarens solande (dock med hööög spf man är ju hudterapeut;-).

 

Spana in mer i shoppen. Exuviance Nyheter – OptiLight

Kommentera

