Missoni Kaos i Göteborg!

Jösses vilken rusning det var till Lindex samarbete med Missoni. Hade först tänkt att jag i lugn och ro skulle shoppa hem plaggen från nätet, men efter att hemsidan total kollapsade var detta bara att lägga ned:-(.

Det var tydligen fler än jag som ville lägga vantarna på de lite mer prisvänliga Missoni-plaggen. Min kära syster hade turen, att få inbjudan till VIP-frukost på Kungsgatan och lyckades med sina armbågar få med sig både en wrapklänning, en kjol, ytterligare en till klänning till mig och dessutom den ursöta bodyn och byxorna till min lilla kille. Snyggt jobbat!

Själv skulle jag också försöka mig på att gå dit, men trots att jag stod utanför Lindex avenyn kl 10, så var allt i princip slut då jag kom in?! Jösses har aldrig varit med om en sådan hysteri! Gick då vidare till Kungsgatan där jag la vantarna på de fina ballerinaskorna, en halsduk och en mössa. Fick kompensera min Missoni-hysteriska shopping med en vinterjacka till lillpluppen.

Ojoj hoppas det dröjer innan det blir något mer Missoni-samarbete, klarar inte av detta!

Kommentera

