Vilken är den bästa bronzern!

Det bästa solpudret jag prövat är Bronze Goddess (Soft duo bronzer) i färgen 03 Amber bronze medium från märket Estee Lauder. Har länge sökt efter ett med 2 olika nyanser och som inte gör att man ser ut som en diskokula på dagen. Den här bronzern ger en perfekt solkysst hy med ett svagt naturlig lyster. Grunda med foundation och puder för att få bästa effekt.

Var lägger man solpuder?

Där du blir som brunast på sommaren. I pannan ner över näsan och borsta lätt ut mot kinderna. Jag brukar även ta lite på halsens sidor. Använd en stor bra borste av hög kvalitet. När jag är blekare brukar jag använda den ljusare delen och när man har mer färg förstärker jag ytterligare med lite av den mörkare nyansen på kinderna. Kom ihåg att vara mkt sparsam och överdosera inte.

Kommentera

